دلنوشته | به خاطر مادرم از تو سپاسگزارم!
  • کد مطالب: ۱۴۴۴۵۱
  • /
  • ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۰

دلنوشته | به خاطر مادرم از تو سپاسگزارم!

سلام خدای عزیزم که همیشه به فکر ما بوده‌ای و دوستمان داری.

طیبه ثابت - سلام خدای عزیزم که همیشه به فکر ما بوده‌ای و دوستمان داری. امروز هم می‌خواهم مثل همه روزهایی که چشم به زندگی باز می‌کنم، دوباره از تو تشکر کنم. شکر به نعمت‌های بی‌شماری که به من ارزانی داشتی همیشه قلب مرا پر از شادی و سرزندگی می‌کند.

پروردگار مهربانم! به خاطر آفریدن بی‌همتاترین موجود جهان، یعنی مادرم، و همه مادرهای دنیا از سوی همه بچه‌های جهان از تو بی‌نهایت سپاسگزارم!

خدایا! خوب می‌دانم که از مهربانی کهکشانی و عظیم خودت برداشتی و در قلب مادرها محبتی ابدی و در دست‌های آن‌ها توانایی تمام‌نشدنی گذاشتی تا بتوانند با کمک پدرها ما را تربیت و بزرگ کنند.

درست است که در تقویم، یک روز را به نام مادر نام‌گذاری کرده‌اند، اما من فکر می‌کنم همه روزهای زندگی ما روز مادرند. اگر می‌گویید نه، از شما می‌پرسم: آیا می‌شود و آیا می‌توانید تنها یک روز را بی‌مادر عزیزتان تصور کنید؟ حتما می‌گویید: هرگز!

پس شما هم با من هم‌عقیده‌اید که هر روز زندگی بدون مادر چقدر سخت و غم‌انگیز و تحمل‌ناپذیر است. پس بیایید قدر خانواده و مادرمان را بدانیم و به رسم تشکر، گامی هرچند کوچک برای این مهربان‌ترین موجود عالم بعد از خدا برداریم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.